2008年2月28日
盛八日式燒肉店 - 旺角山東街
兩人共$152


萊嫂放假約我食lunch,揀左食過幾次既盛八。
我地點左3份lunch set,分別係汁燒牛助骨拚鹽燒雞腿肉,汁燒牛助骨拚黑七味豬腩肉及鹿兒島黑豚拚梅味手羽先($49 x 3),再加一罐可樂($5),大滿足是也~


royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()

2008年2月24日
球記海鮮酒家 - 流浮山
每人平均$320

新春開年飯第二回,中午於元朗食意式午餐,下午在劉宅竹戰七圈,晚上係戲玉流浮山海鮮!
有別於平時自揀海鮮,今次係事前定左個筆直,再講低大致想食d乜,然後由酒家發辦,即係未到碟餸上檯,都唔知道會有d乜,充滿驚喜~
好開心能與在網上已認識一段時間的小Y,及劉氏父女見面,小弟亦晌席間宣佈左會履行埋下一次既羽毛球活動,然後有限期退出日遊界及飯局界......


royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()

  • Feb 23 Sat 2008 20:55
  • 利苑

2008年2月23日
利苑 - 尖沙咀圓方
兩人共$250


尋晚睇左"意頻道"晌利苑鋸鮑魚,搞到我口水流,但要顧住個荷包,都係飲餐茶算數。
十一點半一開門入去已經話Fully Booked,只好留個名等候補,好彩最終都有位~
蝦餃燒賣鳳爪無特別,其餘既都幾好味。
(依次d相係用萊嫂部K810i影)

royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()

2008年2月17日
割烹宇津木 - 銅鑼灣謝斐道
兩人共$193


今期搵食男女專題介紹丼,當中有部份已食過,見到依間宇津木既豬排丼同鰻魚丼都幾吸引,價錢又ok,決定特地出銅鑼灣試試。
丼(どんぶり)者,有餸既碗飯也,對我黎講同壽司一樣,靈魂一定係d飯,可惜宇津木所用既只係普通珍珠米,我寧願俾貴少少都想食到真正既日本米。
主角唔掂,配角掂既話都可以彌補多少,但今日所食到既鰻魚,我會用差黎形容,與文章既好評實在係兩回事,至於滑蛋黑豚排都ok既。
仲有樣奇事,係店內唔見有正式既侍應,要由一位戴住廚師帽既哥哥負責。

royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

2008年2月16日
寧波旅港同鄉會餐廳 - 中環德己立街
每人平均$240


與友好開年飯,繼之前港大校友會,今次試同一大廈的寧波旅港同鄉會。
上黎前無點參考開飯.com食評,部份菜式係由侍應推介。
個人意見除左炸臭豆腐好得,炸鳳尾魚,豆苗同蔥油餅幾好外,其他都普普通通;不過同檯友人就覺得都幾好味。
服務方面幾ok,不過尾段換錯壺荼就要扣分。

royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()




八つ橋(八橋餅),是京都和果子的代表,主要材料是米粉,砂糖和玉桂。最初的八橋餅外型像箏琴,而八橋檢校是近代日本箏曲的始祖,為紀念他而得名。
現在以三角形狀,內含紅豆餡料的生八橋餅最受歡迎。

royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

2008年2月4日(年廿八)
團年飯 - 忠誠一品盆菜$950





royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

2008年2月3日
南翔饅頭店 - 銅鑼灣廣場
兩人共$187


訓醒覺見天色幾好兼有太陽,決定去行維園年宵,之後到梳哥買野食今晚Shabushabu。
午餐於唔駛等位既南翔饅頭店,主角小籠包我覺得鼎泰豐好味D,蟹粉炒年糕唔錯,其他既普普通通。
見維園開放左個草地好多外傭聚集,而個年宵就勁多人,好多水仙花同桃花都未開,行左陣見太逼就走人了。


royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()

2008年1月31日
扒王之王 - 旺角朗豪坊
兩人共$315


睇完長江7號搵野食,想鋸扒於是幫趁扒王之王,點左$118及$168晚餐各一。



royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()

2008年1月28日
天機棧 - 旺角砵蘭街
三人共$380


一行三人去試依間近排旺角人氣餐廳,揀左一份二人餐及一份一人餐。



royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()