2007年7月26日
Te - 九龍灣Mega Box
兩人共$126


九龍灣Mega Box自新開張時只去過一次,因幾吊腳同無乜野吸引我,直到早前見宣傳有叮噹活動,咁橫掂要去睇不如順便去埋IMAX睇蝙蝠俠,原先係想上禮拜六去不過上網買唔切飛,要等到今個星期六。
初時仲以為IMAX係要戴3D眼鏡,原來只係闊銀幕,套戲我就覺得幾好睇同緊湊,只不過阿小丑實在太神通廣大,搞到個個差人都係無間道,女主角似阿禫,而萊嫂就唔太鍾意。
睇完戲搵野食,行過Te我D意粉癮發作,之前又係新開時只晌海港城幫襯過,覺得都幾唔平,Mega Box依間包埋野飲好似抵D(定係其實間間都包野飲?)。


蒜片蜆意粉



白汁蛋汁火腿意粉


包埋飲品


90蚊張戲飛再加10蚊張網上訂飛收費



之後到戲玉叮噹展,全名係Doraemon仲夏運動Victory,有相影有野買有野玩,對於多啦FANS黎講都唔錯既~










好忍手只抽一個扭蛋,扭到左面第二個


消費滿300蚊送合照相一張,睇戲$90x2+意粉$126岩岩好~


獎品超奀既攤位遊戲


有4個運動造型的大叮噹


好得意既印仔 (10蚊個)

arrow
arrow
    全站熱搜

    royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()