close

2008年10月10日
北海道十勝豚丼 - 旺角通菜街
每人$61

睇搵食男女介紹依間新店點正點打正旗號賣日本豚丼(豬扒飯),今日lunch搵埋同事去試下,去到要等位不過都只係等幾分鐘。
主角豚丼有四款,仲有其他定食、小食等,我揀左厚燒豬扒飯定食,同事揀滑蛋豬扒飯定食,定食$58包凍豆腐同蜆仔麵鼓湯,加$3有杯汽水或檸茶。
等左大概十分鐘,滑蛋豬扒飯定食送上,之後諗住等埋我個厚燒豬扒飯黎到撈埋一齊試下,點知等多十分鐘都唔見,惟有拎個碗仔夾左兩塊豬扒同少少飯試,嗯.....塊豬扒都幾乾,唔覺有乜肉汁,而炸漿"稔"既,都算喇依樣可能係等耐左,但一碗丼既靈魂即係飯,唉,好失望囉,依d疑似日本飯絕對滿足唔到我,勉強係個蛋汁算幾香。
前後等左三十分鐘我個厚燒先黎,大佬呀,我得一粒鐘時間食lunch咋,同埋最慶係左右隔離遲過我落order既都到先過我。講返塊豬扒都係幾乾,係個燒汁叫做ok,之後拿拿臨"爬"晒碗飯,食埋個好差既凍豆腐,飲埋碗淡茂茂既麵鼓湯就埋單走人趕返公司。








返到公司發覺自己成浸油煙味,同去食韓燒差無幾......

arrow
arrow
    全站熱搜

    royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()