2008年10月18日
八王子拉麵館 - 油麻地白加士街
三人共$134

又係睇搵食男女介紹依間以獨特牛骨湯底招徠既拉麵店,豬骨、醬油、鹽,味噌等湯底既日本拉麵都食過,所以好有興趣試試。
中午帶埋b朗同印姐姐一行四人坐小巴去,初頭以為係佐敦果面但原來係近油麻地。我地要左八王子拉麵、元祖激辣拉麵,牛油粟米拉麵同一罐可樂,拉麵黎到當然係試下個湯先,嗯...咁淡既,之後試埋麵、叉燒,蛋同粟米,依d都ok喎。
始終一碗日本拉麵既靈魂係湯底,但依間既主打牛骨湯底實在係太清淡,唔係好適合配拉麵......不過餐牌上都有正常d既豬骨,醬油同味噌湯底,加上只係40蚊碗唔算貴,有機會反兜試其他。











 


下午茶去左試依間位於新港中心,新開人龍店土司工房(TOAST BOX),點左傳統土司、花生醬土司、咖耶西多士、叻沙及飲品。多士幾好,叻沙偏淡,奶茶同咖啡都普通,總結有少許失望。
因為店內張貼左不準攝影,所以只影店外......



arrow
arrow
    全站熱搜

    royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()