close

2009年3月28日
見城 - 尖沙咀赫德道
每人平均$187


朝早於九龍公園打羽毛球,有波友提議去見城食晏,有波友就話唔鍾意本店女將既態度,所以決定去試下新店。以前幫襯過本店幾次lunch都係叫自選壽司set,今次都無例外,同檯友儕亦一致要自選壽司set ($170+10%)。
套餐先黎個日式蒸蛋,不過大家都評價麻麻;之後到主角壽司登場,咦乜細件左既.....味道同新鮮程度我就覺得都好似差左;至於個麵豉湯同雪糕亦都係爭咁d咁......惟一可讚既係店員姐姐服務不錯。





可揀八款壽司及一款卷物



我揀左深海池魚、中拖羅、海膽、吞拿魚、甜蝦、三文魚、穴子‧玉子及鐵火卷





之後去左tomato book shop睇書,我俾個叮噹玩具電子琴筆盒吸引,買左依本日本小學一年生俾b朗~

arrow
arrow
    全站熱搜

    royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()