2010年1月24日
榮川 - 銅鑼灣恒和鑽石大廈
兩人共$343


一路都想試依間以前係開晌酒店既日本料理店,早幾日睇搵食男女,主題係黑松露,當中介紹榮川有款黑松露蟹肉飯好正,就趁禮拜日印姐姐唔放假,同萊嫂去食lunch。
坐低先點左個黑松露蟹肉飯,因侍應話制作需時,然後晌lunch menu度揀左自選壽司set,再要左兩杯asahi($9杯)。
個飯等左陣就黎,侍應由個細鍋度"畢"d飯落隻碟度再撈勻,話係for兩人不過一個人都應該食得晒。飯都ok既,但入面d蟹肉就好韌要扣分。至於份壽司set只係不過不失,跟set既牛肉烏冬就好麻麻。
就黎食晒先醒起print左張開飯.com既coupon無拎出黎,可能係即燒關係,等左好耐兩串燒牛肋骨先整好,不過兩串牛都燒得過熟,如果唔係送既一定會要求換過。
最後送多個雪糕俾我地(因其實只要左一個set),仲有原來食滿$100送$20 coupon,即係有$60 coupon可以下次用。我地幾有興趣佢個$280和牛放題,唔知有無機會試呢。





黑松露蟹肉飯 $128



自選壽司set $148




arrow
arrow
    全站熱搜

    royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()