2010年2月4日
錦丼鮪專門店 - 尖沙嘴iSQUARE
兩人共$282


去睇阿凡達前搵定有乜食,同層見到有三間日本野,分別係燒肉、丼同埋shabu放題,間燒肉價位唔平,而對shabu放題興趣唔大,所以就鎖定依間丼店。
睇完戲入座,見menu上既丼都幾多選擇,仲有d小食、刺身同壽司等,最後揀左海膽吞拿魚蓉丼(唔記得個原名),萊嫂就要鰻魚丼。等左十分鐘鰻魚丼先黎,之後等多十分鐘輪到我個碗到,萊嫂話佢個鰻魚丼無乜特別,如果有d紫菜會好d,我試左兩啖覺得ok丫,至於個海膽吞拿魚蓉丼我就收貨,雖然d海膽唔係乜靚野,但d飯幾似樣係差左少少米香同埋都幾大碗飯,至於跟丼既麵豉湯同蒸蛋就無特別。
服務過得去,裝修好有日本feel,翻兜指數非常高。







海膽吞拿魚蓉丼 $168 + 10%



鰻魚丼 $88 + 10%


上左畫個幾月終於睇到阿凡達,可能係有期望關係(話晒$160張飛同等左咁耐),唔係十分滿意0者。


arrow
arrow
    全站熱搜

    royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()