2010年9月2日
La Maison - 灣仔汕頭街
兩人共$768


萊嫂慶生想食法國菜,上開飯dotcom見到依間新開有八個笑又幾抵食既上樓法國餐廳,就打電話訂檯。
由灣仔港鐵站行去五分鐘到,餐廳裝潢幾好氣氛,係檯與檯位置逼左少少,店員都幾親切,介紹菜式亦好詳細。menu上頭盤有十款、湯三款、主菜七款、伴碟三款及甜品九款,唔加一每人有最低消費$340。
首先黎既係麵包,配以牛油、鵝肝醬及香草魚醬,我認為配後者最好味;然後係杯加州紅酒,份量只得小半杯;前菜係焗田螺同煎鵝肝,兩款都好食由其係煎鵝肝面層有d燒焦0岩晒我口味;我地都揀左蟹湯,味道同龍蝦湯差唔多不過覺得d湯"鞋鞋"地;飲完湯有免費雪葩清清味蕾,今晚係紅莓味,但質感似碎冰;
主菜係安格斯肉眼扒配松露黑橄欖汁,及好期待既法式油鴨腿配青蘋果沙拉(因香港好少地方有得食油鴨腿),牛扒要七成熟但外層乾左d同熟左少少,可能五成熟會好d,鴨腿外香內稔不錯吃;伴碟焗薯普普通通;
甜品揀左店員高度推介要等20分鐘既鄉村甜品Dark Cherry Clafoutis,同埋賣飛佛既焦糖焗蛋,前者係雞蛋撈麵粉加Dark Cherry焗,叫做幾新奇幾得意,焦糖焗蛋略嫌蛋味太淡。
整體黎講尚算滿意,會反兜既可能性唔細,但途中小插曲係檯邊至窗邊有一欄木矮櫃,食食下野發現有好細粒既蟻仔行來行去,仲有幾隻跌左落檯咬左我地幾啖。





麵包 $10每人



紅酒 $48



煎鵝肝配桃 $118



焗田螺 $42



蟹湯 $48 x 2



紅莓雪葩 送



安格斯肉眼扒 $178



鴨腿伴青蘋果 $158




Side Dish 焗薯 $28




Creme Brulee $38



Dark Cherry Clafoutis $42

arrow
arrow
    全站熱搜

    royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()