close

2011年7月3日
諗住7月頭去澳門住新酒店,就一個月前打長途電話去唯一既澳門米芝蓮三星食府 -
Robuchon a Galera法國餐廳訂檯,依間星級法國菜於2008年第一次食時相當滿意令人難忘(詳見這裡),所以今次係滿有期待。

到澳門後我地先去新葡京玩左陣,有少少收穫下行去隔離葡京酒店再搭升降機上西座3樓開餐。





羅布松午餐有3款,分別係MOP398(頭盤或湯、主菜及甜品)、MOP498(頭盤、湯、主菜及甜品)及MOP638(
頭盤、湯、兩份主菜及甜品),價錢相比2008年漲價20%,而我地照舊係揀最平既午餐同一樽水。




點餐後首先推黎既唔係麵包車,而係一位西人推住架餐酒車sell餐酒。之後送上牛油,有原味同加鹽兩種,跟住送上麵包,咦......點解唔係上次咁,推架麵包車黎問我地想食邊款?至於麵包大部份都好好味既,之後encore其中兩款麵包,但侍應竟然只拎左一款。




開胃菜係白松露蛋白配蕃茄醬,酸酸的很醒胃。




頭盤揀左"煙鵝肝伴粟米慕斯及爽滑柑橘啫喱"及"吞拿魚腩沙律配法式吞拿魚汁",個人認為煙鵝肝同粟米唔係好夾,至於吞拿魚沙律幾清新。





主菜揀左"腹肉牛扒伴菠菜及朝鮮薊配法式伯那西醬"及"焦糖燒鵪鶉伴鵝肝及薯蓉",兩款都幾好味,但伴碟只得薯蓉,上次食係有得揀焗薯仔。





食完主菜到甜品登場,終於同上次一樣係推架甜品車黎再逐一介紹,我地分別揀左拿破崙餅、蘋果批、菠蘿同埋熱情果芒果雪葩,拿破崙餅超好味、蘋果批普普通通、菠蘿評價好壞各一,雪葩不錯吃。







咖啡或茶




最後輪到糖果,唔係化!又係黎個拼盤就算,明明上次係推架車黎比我地揀要邊款喎......




埋單MOP915.20,午餐訂價比3年前貴左20%好合理,至少要開樽水我無問題,侍應態度差左可以算數,但服務簡化左(麵包同糖果都無推架車去面前逐一介紹比你選擇),就令我大失所望。
上次係物超所值,今次只係物符其值,翻兜指數極低。

arrow
arrow
    全站熱搜

    royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()