close
2011年9月1日
Bonheur - 上環文咸東街
兩人共$1,063

與萊嫂提前一天吃慶生飯,之前上開飯dotcom見呢間法國菜(餐廳)排名僅次於Caprice,就訂檯試下。
我地6:30去到係最早一檯客,有位侍應好詳細介紹dinner menu同是日special,dinner有分三度菜($418+10%)同四度菜($448+10%),最後揀左每款各一、另加一樽水同一杯house wine(智利紅酒)。
先送上既係芝士洋蔥包同一款齋包,兩款都幾好味;前菜都係要煎鵝肝,鵝肝表面略嫌過硬同配上既蘋果過甜;餐湯有蝦濃湯及黑松露磨菇湯,我揀左前者味道不俗;主菜萊嫂既焗芝士龍蝦好有水準,而我既安格斯牛扒就稍欠肉味;甜品心太軟可以話係食過中最出色既,但芒果拿破崙酥餅所用既生果懷疑全部都浸過糖水,失去生果本身既甜或酸味,依方面我地都唔太欣賞。
整體間餐廳服務唔錯亦幾有氣氛,食物味道有滿意有唔滿意。




 





Dinner Menu


水+紅酒



麵包


煎鵝肝x2


蝦濃湯


安格斯肉眼扒



焗芝士訿蝦


心太軟


芒果拿破崙酥餅
arrow
arrow
    全站熱搜

    royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()