2010年3月30日
新樂海鮮酒家 - 佐敦彌敦道
每人平均$120


友達日遊回來派手信,相約依間幾就腳既酒家晚飯。
有人身體抱恙,所以點左d比較清淡既菜式,個人認為蒸魚最好味,其他都係普普通通,較特別係送既糖水有木瓜糖水。


royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()

2010年3月25日
大邊爐 - 九龍城城南道
兩人共$568


天氣轉涼,同萊嫂去打邊爐撐檯腳,見有友達食過依間評價唔錯,就早一晚book定檯。
首先啤一啤,啤酒只得喜力同藍妹,湯底揀左蕃茄雜菌蟹鍋,牛肉有幾款就叫店員介紹下,最後要左安格斯牛,仲有四寶丸、四式餃、三秒腐皮、炸魚皮同之後追加既炸芋頭。樣樣材料都幾好,價錢就偏貴,睇落唔係要左好多野但竟然飽到頂上個喉嚨。


royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

2010年3月17日
蓮香居 - 上環德輔道西
每人平均$125


依星期出job上環,就相約友達去依間曾是人氣店既蓮香居晚飯,據聞蓮香居係傳統老店蓮香樓老闆親戚開既,所以在菜式上會好類同。
全晚菜式以八寶鴨最獲好評,其他都只係普普通通,至於最後送既糖水直頭要負分添。


royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

2010年3月13日
和井鐵板燒 - 旺角通菜街
兩人共$716


早幾日想食鐵板燒,到今晚先有時間去食,依幾年食開既和三昧Dinner既話都會幾溶,所以近近地平平地出旺角食。
依間和井開張時幫襯過一次,今次我地點左個大蝦牛扒二人餐($398),再散叫兩客大蟶子($110)同埋一客鵝肝($108),仲有杯啤酒($25)。食材ok,但Serve我地既師傅手藝就麻麻地,不過整體黎講都幾滿足,走時仲俾左張九折咭我。


royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

2010年2月20日
名苑酒家 - 尖沙咀柯士甸道
每人平均$320


與友好們吃虎年開年飯,團長提議依間名苑酒家,而我地就帶埋細b去逗利是。
新年流流大家都想食好d,揀左貴d果個全包宴半席,因為我地有七個人食,所以額外加多隻鮑魚。
d"食送"黎左幾味,最咀刁既友人已經話要帶老公黎食,而其餘都大致滿意。其實成餐飯最正既係有間房俾我地,坐得鬆動之餘亦無咁嘈雜,感覺良好,服務亦算ok。

royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()


盤滿砵滿~



步步高陞~

royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()

2010年2月4日
錦丼鮪專門店 - 尖沙嘴iSQUARE
兩人共$282


去睇阿凡達前搵定有乜食,同層見到有三間日本野,分別係燒肉、丼同埋shabu放題,間燒肉價位唔平,而對shabu放題興趣唔大,所以就鎖定依間丼店。
睇完戲入座,見menu上既丼都幾多選擇,仲有d小食、刺身同壽司等,最後揀左海膽吞拿魚蓉丼(唔記得個原名),萊嫂就要鰻魚丼。等左十分鐘鰻魚丼先黎,之後等多十分鐘輪到我個碗到,萊嫂話佢個鰻魚丼無乜特別,如果有d紫菜會好d,我試左兩啖覺得ok丫,至於個海膽吞拿魚蓉丼我就收貨,雖然d海膽唔係乜靚野,但d飯幾似樣係差左少少米香同埋都幾大碗飯,至於跟丼既麵豉湯同蒸蛋就無特別。
服務過得去,裝修好有日本feel,翻兜指數非常高。


royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

2010年1月28日
鹿鳴春 - 尖沙咀麼地道
每人平均$255


與友好們食團年飯,今年就揀左鹿鳴春。
我地見個6-8人餐好似幾抵(唔記得係咪$1,4XX),但出名咀刁既友人極抗拒套餐入面既炒蝦仁,就問部長有無得改,佢話可以改京燒羊肉,但我地有人唔好食羊,最後就再改賽螃蟹,而蒸素餃就改鍋貼,跟住又有人細細聲話唔知駛唔駛加錢,阿部長聽到就話無講即係唔駛加啦,難得對著我地d咁難服侍既都仲好好相與。
其實小弟都食過依間好幾次,一直都算滿意,今次走時仲打包左兩隻鴨殼,名副其實又食又拎。


royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()

2010年1月24日
榮川 - 銅鑼灣恒和鑽石大廈
兩人共$343


一路都想試依間以前係開晌酒店既日本料理店,早幾日睇搵食男女,主題係黑松露,當中介紹榮川有款黑松露蟹肉飯好正,就趁禮拜日印姐姐唔放假,同萊嫂去食lunch。
坐低先點左個黑松露蟹肉飯,因侍應話制作需時,然後晌lunch menu度揀左自選壽司set,再要左兩杯asahi($9杯)。
個飯等左陣就黎,侍應由個細鍋度"畢"d飯落隻碟度再撈勻,話係for兩人不過一個人都應該食得晒。飯都ok既,但入面d蟹肉就好韌要扣分。至於份壽司set只係不過不失,跟set既牛肉烏冬就好麻麻。
就黎食晒先醒起print左張開飯.com既coupon無拎出黎,可能係即燒關係,等左好耐兩串燒牛肋骨先整好,不過兩串牛都燒得過熟,如果唔係送既一定會要求換過。

royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()

今朝睇MILK雜誌得知麥記新出叮噹十二生肖公仔,食晏時即放低$288買左一套,套裝包括十二生肖叮噹、特別版情人節叮噹、十二張十蚊現金券,金色十二生肖利是封同叮噹環保袋。




royyahooblog 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()